Fundacja Sto Milionów Pomysłów informuje, na jakich zasadach będą odbywały się wejścia na trybunę VIP podczas DBK Stomil Cup w Hali Urania na wieczorne wydarzenia 18 i 19 stycznia 2025 r.
Sektory VIP na dołączonej grafice zostały zaznaczone okręgiem. Organizator przygotował po 1000 zaproszeń na każdy dzień imprezy. Zaproszenia będą przeznaczone dla gości Fundacji Sto Milionów Pomysłów, sponsorów wydarzenia, ich gości, rodzin oraz pracowników, dla partnerów oraz dla patronów wspierających serwis stomil.olsztyn.pl najwyższymi kwotami miesięcznie.
Wstęp na sektory B17, B1, B2, B3, A1, A2 i A3 będzie odbywał się wyłącznie za okazaniem zaproszenia przez wejście C. Po okazaniu zaproszenia goście otrzymają specjalne opaski pozwalające na poruszanie się po całym obiekcie. Opaski będą się różniły kolorami w zależności od dnia.
Jutro kolejny komunikat dotyczący kolejnej trybuny.

14/11/2025
WMZPN KIDS CUP -Turniej Eliminacyjny do Stomil Cup 2026 .
WMZPN Kids Cup -Turniej Eliminacyjny do Stomil Cup 2026 . W dniach 10–11 stycznia 2026 r., odbędzie się Turnieju eliminacyjnym Stomil Cup 2026. Szczegóły i harmonogram rozgrywek na stronie WMZPN. […]
16/10/2024
Stomil Olsztyn uczestnikiem turnieju młodzieżowego
Drugą drużyną, która wystąpi w turnieju młodzieżowym dla rocznika 2013 podczas Stomil Cup, będzie zespół Stomilu Olsztyn prowadzony przez trenerów Andrzeja Mierzejewskiego i Karola Żwira.
11/09/2024
Rozgrywki młodzieżowe dla rocznika 2013 na Stomil Cup
Podczas Stomil Cup będziemy mieli możliwość zobaczyć w akcji przyszłe gwiazdy polskiej piłki. 18 i 19 stycznia 2025 r. na specjalnie przygotowanym boisku zaprezentują się młodzi piłkarze z rocznika 2013.
23/10/2024
Ruszyły zapisy na turniej szachów
Rozpoczęły się zapisy na udział w turnieju szachowym podczas Stomil Cup 2025. Turniej szachowy odbędzie się 19 stycznia 2025 r. w Hali Urania w Olsztynie.
14/11/2024
Fiedorowicz Olsztyn partnerem Stomil Cup
Miło nam ogłosić, że kolejnym zawodnikiem drużyny Stomil Cup zostaje Fiedorowicz Olsztyn, który będzie partnerem logistycznym naszego wydarzenia.